Osto- ja toimitusehdot

Täältä voit lukea osto- ja toimitusehdoistamme.

Yleisesti ottaen

 Toimitusmaksu 7 €.

  •  
    •  Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron.
    •  Kaikki tavarat pysyvät Ratio Coffee Nordicin omaisuutena, kunnes täysi maksu on vastaanotettu.
    •  Kaikista petosyrityksistä ilmoitetaan aina poliisille. Myymälämme pidättää oikeuden peruuttaa ostoksen, jos epäillään petosta.
    •  Pidätämme oikeuden painovirheisiin verkkosivustolla.

Maksutavat

Valitset maksutapasi sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.

1.Korttimaksu VISA, MasterCard tai American Express -korteilla

Voit aina tuntea olosi turvalliseksi, kun maksat meille kortilla. Teemme yhteistyötä Svea Bankin kanssa PCI-DSS-sertifioidun ratkaisun kautta. Kun maksat kortilla, sinut ohjataan SSL-sertifikaatin avulla suojatulle sivulle, jossa voit turvallisesti syöttää korttitietosi ja suorittaa maksun. Kun maksu on hyväksytty, sinut ohjataan takaisin ratiocoffee.fi-sivustolle, jossa saat vahvistuksen siitä, että osto on suoritettu.

2. laskujen maksaminen Svea-pankissa.

Lasku: Svea Pankki hoitaa laskujen maksut. Luottotarkistukset voidaan tehdä. Eräpäivä on yksityisasiakkaille 14 päivää ja yritysasiakkaille 30 päivää. Maksun viivästyessä lisätään viivästyskorko ja muistutusmaksut. Lue lisää heidän laskulla maksamisen ehdoistaan.  täällä.  

3. osamaksu Svea-pankissa.

Yhteistyössä Svea Bankin kanssa tarjoamme mahdollisuuden jakaa maksusi. 

Toimitukset

Lähetämme kaikki pakettimme Bring:llä, jotka toimittavat lähetyksen lähimmälle edustajalle. Normaali toimitusaika Ruotsissa sijaitsevasta varastostamme on 5-7 työpäivää. Huomioithan, että toimitusaika voi hieman pidentyä joulun ja uudenvuoden aikaan sekä kesäkuukausina.  

Noutamattomat paketit

Veloitamme 30 € noutamattoman paketin käsittelykuluja. Jos haluat perua ostoksesi, kun paketti on jo ehtinyt lähteä varastoltamme, täytyy sinun noutaa paketti ja lähettää se takaisin meille, muutoin toimitus merkitaan noutamattomaksi ja toimituskulut peritään automaattisesti.

Kuljetusvauriot

Kaikki meiltä lähtevät paketit on vakuutettu. Jos paketti ja/tai sen sisältö on vahingoittunut sitä vastaanotettaessa, siitä on ilmoitettava välittömästi paikan päällä. Jos olet avannut paketin ja huomaat, että jokin on vaurioitunut, ota kuva, jossa näkyy vaurio, ja liitä se sähköpostiin osoitteeseen info@lindenbaum.se.

Kun palautat paketin meille, vastaat itse kuljetusriskistä. Jos tuote on vahingoittunut, lähetä se takaisin meille, niin lähetämme sinulle uuden tuotteen. Me vastaamme vahingoittuneiden pakettien kuljetuskustannuksista.

Peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on aina lain mukainen 14 päivän peruutusoikeus kaikissa verkossa tehdyissä tavaroita koskevissa ostosopimuksissa ja muussa kiinteän myyntipaikan ulkopuolella tapahtuvassa myynnissä. Ratio Coffee Nordic tarjoaa aina täyden 90 päivän peruutusoikeuden. Peruuttamisoikeus on voimassa vain, jos tavara ja alkuperäispakkaus ovat vahingoittumattomia, mutta asiakkaalla on lain mukaan aina oikeus käsitellä tavaraa tavalla, joka on tarpeen sen ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi.

Jos peruutat ostoksesi ja palautat tuotteen meille, hyvitämme ostohinnan, mutta meillä on oikeus vähentää tuotteen ominaisuuksien ja toiminnan testaamiseksi tarpeettomasta käytöstä aiheutunut arvonmenetys. Arvonmenetys arvioidaan tapauskohtaisesti. Peruuttamisaika alkaa siitä päivästä, jona asiakas vastaanottaa tavaran.

Sinä asiakkaana vastaat palautuslähetyksen riskistä: tähän riskiin kuuluu muun muassa se, että tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana.

Paluu

Palautusta varten sinun on aina otettava yhteyttä asiakaspalveluumme: info@lindenbaum.se.